Vinkølere og vinopbevaringsskab fra Vinkøleskabet.dk
Vinkøleskabet.dk - Købsinformation

Købsinformation



Om vores vinkøleskabe

vinkøleskabet.dk sælger vi vinkøleskabe af varemærkerne Climadiff, Caso Germany og Severin. Vi har mange servicekontakter og en stor viden indenfor området. Hvis du er interesseret i et produkt, som du ikke kan finde på vores hjemmeside, er du velkommen til at kontakte os. Ofte har vi mulighed for at skaffe det produkt du søger.




betalningsalternativ Betalingsmetode

Betaling med kort

Betaler du med kort, reserveres beløbet direkte på kortet. Dette sker i forbindelse med at du placerer ordren. Beløbet debiteres senest 30 dage efter bestillingen er gennemført. Hvis du ikke ønsker at få bestillingen leveret inden 30 dage, og ikke ønsker at pengene skal trækkes fra kortet, før bestillingen leveres, anbefaler vi, at du vælger et andet betalingsalternativ. Vi accepterer kort som Visa og MasterCard.


Forudbetaling via bankoverførsel

Du betaler forud til vores bankkonto. Husk at angive fakturanummeret, når du overfører beløbet.


Kortbetalning

Ved betaling med kort reserveres ordresummen direkte på kortet ved placeret ordre. Beløbet trækkes fra kortet i løbet af 30 dage fra orden er placeret. Hvis du som kunde ikke kan få, eller ønsker at få ordren leveret i løbet af 30 dage, og du ikke ønsker, at pengene skal trækkes fra din konto, før varen leveres, beder vi dig om at vælge et andet betalingsalternativ.


Collector fakturaløsning

I samarbejde med Collector Bank AB tilbyder vi faktura- og delbetaling. Når du vælger faktura som betalingsalternativ, modtager du dine varer, inden du betaler. Du kan herefter vælge at betale hele beløbet på én gang, eller dele betalingen op i mindre dele. Vi tager en afgift på 29 DKK. når du som kunde vælger at betale via Collector-faktura. Vælger du at få en fysisk faktura tillægges en afgift på 29 DKK. Du kan kun bestille til din folkeregisteradresse, når du vælger faktura- eller delbetaling, og du skal være mindst 18 år gammel, når ordren placeres. Når du har modtaget fakturaen, kan du vælge at delbetale i op til 36 måneder ved at betale det laveste beløb, der er angivet på fakturaen. Ved delbetaling tilløber der en rente på 19,2%/år. Der foretages i visse tilfælde et hurtigt kredittjek, hvilket indebærer kreditoplysninger. Ved en forsinket eller manglende betaling pålægges der et rykkergebyr samt morarente. På det nedenstående link finder du Collectors generelle vilkår:


Almene vilkår for faktura og kontokredit
Standardiseret europæisk forbrugerkreditinformation




leveransinformation Leveringsinformation

Hvis du køber et vinkøleskab hos os, leveres det hjem til dig helt uden fragtomkostninger, hvis du bor i Danmark (gælder ikke Færøerne og Grønland). Du behøver altså ikke at hente vinkøleskabet på et postkontor eller lignende. Vi leverer med Skanlog, og det er muligt at tilkøbe bærehjælp eller aftenlevering. Notér dog at når varen bringes ud, skal du kun regne med at den bliver leveret til døren, og ikke at den bliver bragt ind i dit hjem, hvis du ikke har valgt det tillæg. At få varen ind og placeret på det sted hvor du ønsker, kan tilkøbes, men er ellers på eget ansvar. Vinkøleskabet vil blive leveret på en halvpalle, og er færdigmonteret. Varen kan blive leveret på to forskellige måder. Hvis varen bliver sendt ud til en firma-adresse, bliver den leveret indenfor 1-3 arbejdsdage. Hvis du som firmakunde ønsker at blive kontaktet for at aftale en bestemt dato og tid når varen skal leveres, kan dette godt aftales, men kontakt os gerne før du bestiller varen, så vi kan hjælpe jer med dette.

Hvis varen bliver sendt til en privatperson, bliver du kontaktet af Skanlog ca. en dag før levering, hvor du og fragtselskabet aftaler en tid eller en anden dag hvor varen kan blive leveret til dig. For det meste får du så en 3 timers tidsperiode på den dato hvor levering skal ske, hvor du skal være hjemme for at modtage varen. Skanlog har forskellige lokale regler ift. fragt, og der kan derfor være mindre afvigelser i hvordan levering finder sted.

For ordrer under 500 DKK tilkommer der 49 DKK i fragtomkostninger.**

Leveringstiden er 2-5 dage fra ordren er modtaget og betalt. Ved adresseændring tilkommer en afgift på 195 DKK.

Bemærk! Bemærk at det er dit ansvar at kontrollere varen når du modtager den. Hvis der er skader på den modtagne vare, skal du rapportere fejlen/skaden til fragtmanden. Hvis du opdager en skjult skade, skal den rapporteres til os inden for 7 dage efter du har modtaget leveringen. Det er derfor vigtigt, at du selv modtager varen, så den ikke står og venter for længe uden at blive kontrolleret. Fragtskader der rapporteres mere end 7 dage efter levering, kan vi desværre ikke gøre noget ved.

***Hvis du ikke modtager eller henter din pakke inden 14 dage, påregnes der en afgift for ikke-afhentet pakke. Afgiften er følgende:
Vinkøleskabe & vinopbevaringsskab - 900 DKK
Øvrige produkter - 200 DKK




Ångra köp Fortrydelsesret

Når du køber et af vores produkter, får du altid 14 dages fortrydelsesret. Du har derfor mulighed for at fortryde dit køb i op til 14 dage efter, at du har modtaget din vare. Varen skal ikke nødvendigvis være returneret inden for 14 dages-fristen, men vi skal have besked om, at du ønsker at udnytte returretten, inden fristen på de 14 dage udløber. Giv os gerne besked via e-mail. Tilbagebetalingen af købsværdien (herunder fragt & administrationsgebyr) sker hurtigst muligt. Lovkravet er 30 dage fra vores modtagelse af varen, men tilbagebetalingen sker almindeligvis hurtigere end dette.

Når du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og vil have refunderet købsværdien, er det en betingelse, at varen skal være i væsentligt uændret stand ved returneringen. Er varen blevet taget i brug, påregnes der et gebyr for den værdiforringelse, der fastsættes efter en vurdering af varens stand ved tilbagelevering. Vælger du at udnytte din fortrydelsesret, står du selv for returfragten. Du er velkommen til at kontakte os inden returneringen, så vi kan oplyse dig om, hvad returfragten beløber sig til, for netop din vare.

Læs mere om fortrydelsesret på www.forbrug.dk >




Garanti og reklamation Garanti og reklamation

Vi tilbyder 1 års garanti på samtlige vinkøleskabe, med service på stedet for de større enheder. Oplever du problemer med dit produkt uden for garantiperioden, hjælper vi dig med at kontakte leverandøren uden ekstra omkostninger.

Hvis du fortryder dit køb og sender varen tilbage til os, kræver vi også at modtage emballagen igen. På Vinkøleskabet.dk har du 2 års reklamationsret fra den dato du gennemfører dit køb. Hvis varen er skadet, eller der er anden fejl ved varen, så kontakt os venligst på info@vinkoleskabet.dk eller ring 89 88 29 01.

Ved en eventuel tvist følger vi Forbrugerklagenævnets retningslinjer. Vi henviser også til EU’s online platform som giver alle forbrugere mulighed for at prøve deres sag ved en domstol i tilfælde af tvister, som er opstået ved e-handel over landegrænser.




integritetspolicy Databeskyttelsespolitik

Vores privatlivspolitik er baseret på EU’s forordning om datalagring, der kaldes GDPR. Denne publicering og mere info kan findes på deres hjemmeside.

Lindström & Sondén AB, 556762-7392, Havsbadsvägen 1, 262 63 Ängelholm, er ejeren af den data der er indsamlet på denne hjemmeside. Vores privatlivspolitik styrer hvordan vi håndterer den indsamlede data.

1. Hvorfor lagrer vi data og hvordan bruger vi den?
Lindström & Sondén AB indsamler brugerdata, for at kunne tilbyde en god købsoplevelse. Vi indsamler data til 3 formål:

A. For at være i stand til at gennemføre køb
B. Gennem kundekontakt, der opstår når kunder kontakter os
C. Gennem vores loyalitetsprogram

Dataene kan omfatte dit navn, leverings- og faktureringsadresse, mailadresse, telefonnummer og specifikke detaljer omkring dit køb eller ærinde. Venligst se vedhæftet Bilaga 1 for detaljerede oplysninger om de data vi lagrer. Udover datalagring modtager vi automatisk din IP-adresse når du besøger vores hjemmesider; dette er for at vi kan lære mere om tekniske dele, så som browsere og operativsystem. Dette er ikke knyttet til nogen personlige oplysninger. Vores hjemmesider bruger cookies for at gøre dem funktionelle.

2. På hvilke grundlag lagrer I data? EU har opstillet en række grunde der anses for lovlige ift. opbevaring af data, såsom oplysninger, der er nødvendige for at indgå en kontrakt eller samtykke. Se Bilaga 1 for en beskrivelse af det grundlag vi baserer vores dataindsamling på.

3. Hvordan får I mit samtykke? Når en ordre placeres, gemmes dataene på grundlag af kontraktmæssige grunde, for at kunne indgå en købsaftale. Når du deler personlige data ved at deltage i vores loyalitetsprogram, eller kontakte vores kundeservice kræver vi dit samtykke til datalagring i overensstemmelse med betingelserne i denne tekst. Vi gemmer kun dataene i det specifikke tilfælde.

4. Hvordan hæver jeg mit samtykke? Hvis du har deltaget i vores loyalitetsprogram eller har haft kundekontakt med os og fortryder, kan du når som helst hæve dit samtykke ved at kontakte os på følgende måde: info@lsbolagen.se eller LSbolagen, Havsbadsvägen 1, Ängelholm, 262 63 SWEDEN.
Det samme gælder ved ønske om at flytte dataene til andre virksomheder.

5. Sikkerhed Vi forholder os til markedets best-practice for at sikre os, at vi beskytter dine personlige data på den bedst mulige måde. Hovedformålet med dette er at forhindre at dataene går tabt, bliver misbrugt, ændres eller ødelægges.

Personlig data deles ikke med en tredje part, udover:
• Til myndigheder ved mistanke om kriminalitet. Vi er forpligtet til at dele data ved mistanke om en forbrydelse.
• Godkendte partnere, der har brug for specifik information for at kunne gennemføre et køb. Dette inkluderer:
o Logistikpartnere til levering af varer
o Betalingspartnere, der skal opkræves for din ordre
o IT-partnere, som vi har brug for, for at drive vores virksomhed, f.eks. hosting-partnere og customer service-software.

6. Ændringer i vores privatlivspolitik Alle ændringer i vores privatlivspolitik vil blive opdateret på vores hjemmeside. Hvis dette er presserende eller kritiske ændringer, kan de blive sendt ud via e-mail.




KUNDESERVICE

Man-Fre 09:00-17:00

KØBSGUIDE – Vi hjælper dig!

TRYG SHOPPING